Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Професія майбутнього

На сучасному етапі розвитку суспільства новітні технології стали не просто невіддільною частиною життя, а дечим більшим — основним постачальником інформації. Людина отримує її щосекунди, і не важливо, де вона знаходиться — вдома, на роботі чи на прогулянці з друзями. Всім відомо, що мережа складається з сукупності різних сайтів, оформленням яких займається вебдизайнер. Саме про цю професію розкаже «Моменталіст».

Сьогодні вебдизайнер — це професія, якою можна займатися як офлайн, так і онлайн, і це є великою перевагою у зв’язку з карантином. Цей фах може опанувати школяр, мама у декреті, пенсіонер, студент та кожен, хто має на це бажання та час. Саме цьому й була присвячена лекція під назвою «Як отримати професію вебдизайнера?». ЇЇ проводив організатор та, за сумісництвом, лектор Іван Щедріков.

Білл Гейтс сказав: «Якщо вашого бізнесу немає в Інтернеті, то вас немає в бізнесі». Всім відомо, що зараз ринок переходить у інформаційний простір і розвивається так само швидко, як і в реальному світі. Інтернет-магазини, стартапи, різні сервіси, новинні ресурси знаходяться у мережі. Але просто мати сторінку або сайт недостатньо, адже компанія повинна вміти оформити той самий сайт так, щоб він привертав увагу, чіпляв клієнтів, при цьому був простим у використанні та орієнтувався на певну аудиторію. Тут на допомогу якраз і приходить вебдизайнер. 

Саме поняття «дизайнер» вже передбачає творчу та креативну особистість, яка зможе логічно структурувати певний сайт так, щоб він був привабливим, зручним та корисним для клієнтів. Шрифти, фотографії, кольори та в цілому візуальний контент — так вебдизайнер формує образ та уявлення про ту чи іншу компанію або організацію.

Основні завдання роботи вебдизайнера

Лектор Іван Щедриков зауважив: «Часто люди, що чують про цю сферу діяльності, пов’язують її тільки з творчим процесом. Безумовно, велика частина креативу в цій справі присутня, але все одно найважливішим залишається технічна база».

Серед завдань можна виділити:

● виділення чітких цілей, пов’язаних із замовленими проєктами та, безумовно, їхня реалізація;

● створення плану та повного уявлення про кінцевий продукт;

● відповідність до сучасної стандартизації технологій (тут мається на увазі присутність техніки, певних програм, без яких неможливе створення дизайну);

● створення самого сайту, його навігації, вставлення аудіовізуального контенту та орієнтування на певну аудиторію.

5 навичок «великого» вебдизайнера

Людина, яка хоче опанувати цю професію, повинна пам’ятати про розвиток навичок та, у окремих випадках, рис характеру, які дозволяють заговорити на «ти» з вебдизайном.

Знає принципи дизайну

Слід наголосити на тому, наскільки важливо знати базові технічні та теоретичні знання у будь-якій галузі. Ці принципи виробляються у ході роботи над проєктами та формують досвід.

Спостерігає за світом

Тут ідеться про таку рису, як допитливість. Для того щоб розвиватися, потрібно постійно чимось цікавитись. Це можуть бути не обов’язково наукові роботи, а те, що, наприклад, цікавить вас індивідуально.

Перевіряє свої припущення

Іван Щедріков стверджує, що не треба бути дуже самовпевненим і, навіть якщо у вас з’явилася геніальна ідея чи проєкт, завжди потрібно обговорити це з колегою та почути свіжі думки з цього приводу.

Не має проблем з комунікацією

Комунікація — невіддільна частина будь-якої сфери діяльності, адже заводити нові знайомства надзвичайно корисно, це може допомогти з пошуком клієнтів. Окрім цього, комунікація допомагає презентувати кінцевий продукт. 

Не прикидається, що знає усе

Правильна реакція на критику — завжди запорука успіху. Не помиляється той, хто нічого не робить. Коли хтось критикує вашу роботу, це не означає, що критикують вас як особистість. Тому потрібно враховувати конструктивну критику та вміти вносити корективи в свою роботу, якщо вона того потребує.

Якщо пов’язувати цю сферу діяльності з журналістикою, то можна сказати, що вони деякою мірою доповнюють одна одну, бо журналістика не є винятком і так само, як велика кількість інших сфер, давно перейшла до мережі та потребує знань у галузі дизайну та оформлення сайтів.

Тетяна Подольська

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми