Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Прояви міфології споживання в соціальній міфології Донбасу

Тараненко О. В.

У статті проаналізовано соціальну міфологію Донбасу (зокрема, міфи «Донбас годує всю країну» та «голос Донбасу не чують») як прояви міфології споживання, за теорією Жана Бодрійяра

ключові слова: соціальна міфологія, міфи споживання, регіональні міфи Донбасу

Тараненко О. В. Проявления мифологии потребления в социальной мифологии Донбасса

В статье проанализирована социальная мифология Донбасса (в частности, мифы «Донбасс кормит всю страну» и «Голос Донбасса не слышат») как проявления мифологии потребления, согласно теории Жана Бодрийяра

key words: социальная мифология, мифы потребления, региональные мифы Донбасса

Taranenko O. V. Mythology of Consumption Manifestations in Social Mythology of Donbas

The article analyzes the social mythology of Donbass (in particular, myths «Donbass feeds all over the country» and «Voice of Donbass not hear») as a manifestation of the mythology of consumption, according to the theory of Jean Baudrillard

key words: the social mythology, the mythology of consumption, Donbass regional myths

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми