Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Прибуток з таланту

Дуже багато людей, які мають талант та гарно роблять свою справу, навіть не здогадуються, що з цього можна отримати фінанси. Досі існують люди, які ходять на ненависну їм роботу та мріють швидше закінчити свій робочий день, ладні зробити все, тільки б піти з цієї роботи.

Реалізація свого таланту можлива завдяки тренінгу Єкатерини Кравець «Монетизація таланту», який пройшов нещодавно в Одесі. Головна ідея тренінгу полягає в тому, що людям, які будуть користуватися талантом іншого, буде в задоволення дякувати їм грошима. Робити улюблену справу та заробляти на цьому гроші — головний меседж заходу.

Будь-яка справа, на яку ми витрачаємо свою енергію, повинна приносити дохід та задоволення. Саме це і буде надихати кожного на нові ідеї та їхнє втілення. Що відбувається з людиною, яка має талант та не має можливості його монетизації? Вона вимушена виживати або йти на роботу, яка не приносить жодного задоволення. Тому, цей тренінг є надзвичайно корисним, особливо для студентів. Які мають купу креативних ідей, але не мають матеріальних можливостей для їх втілення. Тому пропонуємо кілька порад, які ми винесли з тенінгу:

  • Перш ніж реалізовувати свій талант, треба запитати себе: «Чи потрібен він людям?» — і саме тоді виникають сумніви. Кожен думає про споживача і не бачить партнерів. Якщо хтось цікавиться якоюсь ідеєю, завжди знайдеться інший, який підтримає. Люди, які мають схожі думки, обов’язково знаходяться. Але їх треба шукати.
  • Пошук “однодумців” треба починати з онлайн чи офлайн груп. Наприклад, якийсь чат, або різні майданчики хабів.
  • Головне завдання — розпізнати “однодумця” та дізнатися, чим він/вона цікавиться ще. Не треба ставити прямих запитань, але треба вміти уважно слухати.

Досвідчені фахівці вважають, що найскладнішим буде перший крок. Вигадувати якісь ідеї завжди легко, але їх реалізація потребує більше сил та сміливості. Щоб монетизувати талант, необхідно вийти з зони свого комфорту, зустрітися з потенційними клієнтами, конкурентами, з особливостями ринку. І віднайти саме того, з ким вам, можливо, пощастить стати заробити свій перший мільйон.

Тетяна Петрова

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми