Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Sympho rock в Одесі: подробиці ювілейного концерту легендарного колективу (матеріал студентської редакції)

88184807-2598187783792185-4447389779755008000-o

Запальному рок-проекту одеського диригента Андрія Чорного виповнилося 10 років! Один з концертів ювілейного туру Voice of the Sympho Rock провели й на малій батьківщині учасників та самого лідера — у стінах Театру музичної комедії ім. Водяного 27 лютого. Ми не змогли оминути настільки важливої події з культурного життя Одещини, а тому завітали на концерт та готові ділитися враженнями.

Voice of the Sympho Rock — один з проєктів одеського диригента Андрія Чорного, що складається з симфонічного оркестру, хору, рок-гурту та вокалістів. Загальна кількість учасників шоу наближається до сотні виконавців, що виступають на сцені одночасно. Також 27 лютого до Музкомедії було запрошено ще одного спеціального гостя — Анісу, екс-солістку рок-гурту «Скрябін».
Історія колективу налічує сотні концертів не тільки на території України, а й далеко за її межами. Одеський Voice of the Sympho Rock полюбився як на Батьківщині, так й у всьому світі. За цей час було написано та представлено більше 20 унікальних програм. Сам автор та диригент Андрій Чорний зазначає: «З 2010 року ми зробили цю програму — рок із симфонічним оркестром, з хором, з рок-гуртом, з вокалістами. Чому ця програма? Колись ще давно, коли Metallica грала з симфонічним оркестром, мені здалося, що там замало оркестру, мало симфо і мені завжди хотілося таке зробити. Напевно, якесь ось суперництво між рок-гуртом і оркестром. Я писав сам оркестровки, напевно, так правильно сказати щодо оркестру, щоб ось це суперництво було: колись оркестр бере верх, а потім рок-бенд з вокалістами, хор. І, звичайно, це завжди вражає».
На самому святковому концерті 27 лютого хотілося б зупинитися більш докладно. Навіть якщо звернути увагу на 20-хвилинну затримку на початку, після виступу залишилися тільки приємні враження. Хоча й цю неприємність можна пояснити, адже у Театрі музичної комедії був справжній аншлаг. Як зазначає одна з вокалісток шоу, Анастасія Андрєєва, за день до концерту у залі не залишилося жодного вільного місця.
Сам виступ офіційно поділявся на 2 частини, що тривали по годині кожна. Проте глядачі умовно розділили шоу на цілих 3 повноцінні фрагменти: перший акт, другий акт та «на біс». Всі вони відрізнялися за тематикою пісень, довготривалістю та атмосферою у залі. Якщо першу частину глядачі провели сидячи мовчки, на другій почали підспівувати та активно взаємодіяти із виконавцями, то під час виступу «на біс» вся Музкомедія співала і танцювала стоячи, як на справжньому стадіоні під час рок-концерту відомого гурту.
«До певного моменту в житті я й уявити собі не могла, що буду співати такі пісні», — пише Анастасія Андрєєва на своїй сторінці у Facebook. А пісні, до речі, були досить різноплановими. Потішив також розподіл композицій між вокалістами, адже кожний виконував саме те, що найбільш підходило до його тембру голосу. Знайшлося місце й оперній співачці Катерині Мись. За вечір пролунали пісні Queen, Metallica, Evanescence, Боні Тайлер, Майкла Джексона, Віктора Цоя та ще багато інших.
Олексій, 35 років, глядач: «Сподобалося майже все, особливо виконавці. Не можу не відмітити Людмилу Антохі. Дуже талановита співачка! Її кавер на Віктора Цоя став моїм улюбленим. Проте були й деякі нюанси, що не дуже сподобалися. Наприклад, відчувалось, що Марія Скоборева не дуже добре справляється з композиціями гурту Evanescence. Певно, голосу не вистачає. Щодо самого заходу, то все відбувалося на вищому рівні. Затримку на початку майже не помітив, адже хлопці відпрацювали всю програму, та не залишилося враження якоїсь розмитої кінцівки. Отримав море позитиву та драйву!»
10 років — це значний проміжок часу, за який невдалі та не цікаві глядачеві проєкти неодмінно розпадаються. А отже, аншлаг у залі на ювілейному концерті є прямою вказівкою зворотнього. Одесити мають талант та сміливо доводять це всьому світові!

Анастасія Бойко

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Діалог культур: про зустріч студентів факультету журналістики, реклами та видавничої справи з Послом Канади в Україні

Студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи відвідали лекцію Надзвичайного і Повноважного Посла Канади в Україні — Лариси Ґаладзи. Зустріч пройшла в онлайн-форматі на платформі Zoom. На зустрічі також були присутні студенти з інших факультетів ОНУ імені І. І. Мечникова. Модерував захід кандидат політичних наук, доцент Володимир Дубовик.

Один у полі (не) воїн: про майбутнє конструктивної журналістики в Україні

Професія журналіста як об’ємна складна геометрична фігура: має багато аспектів, сторін та кутів… Це усвідомлюють студенти факультету журналістики, реклами та видавничої справи, тому займають активну позицію, стежать за трендами сучасної журналістики і у навчальний, і у вільний від занять час. Саме тому 13 квітня за сприяння керівництва та викладачів факультету вони долучилися до лекції «Конструктивна журналістика: як перестати писати тільки погані новини?», організатором якої стала Комісія з журналістської етики. Ключовим спікером був Віктор Пічугін, заступник головного редактора медіагрупи «Накипіло», голова Громадського телебачення Харкова

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний