Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Все, що вас хвилює: в ОНУ розробили додаток для студентів та співробітників

Чимало студентів та співробітників університету щодня шукають відповіді на свої банальні та не дуже питання щодо навчання, викладання тощо, вичікуючи адміністрацію або бігаючи кабінетами навчального закладу. Тепер комунікація стала набагато простішою: в ОНУ з’явився сервіс для зворотного зв’язку з адміністрацією університету та іншими відділами.

Така ініціатива надійшла від організації InnovationFund, яка об’єднує бізнес, науку та освіту для їхнього сумісного розвитку. Фонд підтримки інновацій розвиває економіку шляхом встановлення взаємовідносин між вищезазначеними галузями. Згідно меморандуму, підписаного цими двома сторонами, фонд має право знаходити потенційних партнерів, встановлювати взаємовідносини в інтересах університету та представляти їх.
Так, організація розробила додаток, що й надає можливість зворотної комунікації. Він представляє собою всім відому Google форму — сервіс для адміністрування опитувань, що передбачає можливість як запитувати, так і надсилати свої ідеї та пропозиції. З девізом «Ми хочемо піклуватися про наших студентів і співробітників» організація прагне тотальної відкритості й розвитку.

Засновник та голова організації Павло Коєн, творець такого сервісу, розповів про власні враження від досягнутого проєкту, а також відповів на актуальні запитання щодо нього.
— Як довго виношувалася ідея, і коли, власне, запустили цю форму?
— Ідея з’явилася в кінці 2019-ого року, в час канікул буквально за кілька днів створили й телеграм-бот, і гугл форму; пізніше було створено телеграм-канал, де наразі публікуються відповіді на всі поставлені запитання.
— З якими складнощами зіштовхнулися під час роботи?
— Складнощі були з поширенням, вони існують і зараз: багато студентів і співробітників ще не знають про таку можливість, тому ми будемо дуже вдячні за допомогу в поширенні форми.
— Як відреагували адміністрація і керівництво ОНУ? Чи підтримали ідею?
— Адміністрація університету, а саме, Коваль Ігор Миколайович і Серотюк Володимир Іванович відразу дали «добро», а ось студрада й профком змусили дещо почекати з публікацією, але ми не ображаємося, все ж таки впроєкт запущений і працює, зокрема, завдяки цим двом структурам.
Ще можу додати, що адміністрації стало простіше. Форма зворотного зв’язку повинна вирішити відразу кілька проблем, а саме:
1) студентам більше не потрібно бігати по кабінетах;
2) відкриті запитання та відповіді викорінюють чутки, міфи та розбіжності, а студенти не стають мимовільними учасниками внутрішньої політики;
3) адміністрація стає ще ближчою й ще відкритішою до студентів;
4) студентів майже 10 000, неможливо зустрітися та вислухати кожного, університет тоді просто зупиниться, а форма зворотного зв’язку оптимізує цей процес.
— Хто відповідає на запитання? І яким чином вони доходять до потрібних осіб?
— На запитання відповідаю я, студент 3 курсу за спеціальністю «Політологія», за сумісництвом, голова Фонду підтримки інновацій, Павло Коєн. Саме я отримую всі запитання, сортую їх і формую відповідь із профільними відділами університету. Бігаю по кабінетах, телефоную та знаходжу відповіді.
— На Вашу думку, чи буде такий сервіс актуальний і поширений, чи ж студенти все одно будуть «бігати по кабінетах»?
— Питання полягає в охопленні: якщо всі будуть знати про таку можливість — не буде потреби. Ми будемо намагатися генерувати відповіді якомога швидше і якомога якісніше. Іноді можуть бути затримки, якщо питання складне, але краще почекати трохи довше, ніж просто опублікувати «воду», нам дуже важлива якість. Але, в основному, намагаємося відповісти протягом трьох днів.
— Що, на Вашу думку, запитуватимуть найчастіше?
— На жаль, вже давно найчастіші запитання стосуються вбиралень, освітлення, теплопостачання тощо, але ми розуміємо, що це природний, перехідний етап на шляху до більш розвиненого і перспективного діалогу між студентами та адміністрацією. Ми не у праві критикувати жодного за те чи інше запитання — запитують про те, що турбує. Якщо турбує питання з опаленням, ми будемо відповідати на нього й будемо намагатися вирішити цю проблему.

Також ініціатор проєкту зазначив, що через цю форму фонд підтримки інновацій може отримувати ідеї та пропозиції від студентів, проєкти та ініціативи, що й визначає їхню безпосередню діяльність — пошук, збір, фільтрація та розвиток інновацій, технологій, стартапів тощо: «Якщо ви пропонуєте ідею або проєкт, яка оцінюється як перспективна, ми допомагаємо в її розвитку, пошукові ресурсів, зокрема, університетських, говорячи про ресурсну, інтелектуальну базу університету».
На думку Павла Коєна, у підсумку форма зворотного зв’язку стала одним із кроків на шляху до глобального ребрендингу університету.

Катерина Голинська

Поділитися:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

Логотипи студентських редакцій:

Соціальні мережі
Інші публікації

Знайомство з факультетом журналістики, реклами та видавничої справи в онлайн-форматі

Є така весняна традиція на факультеті журналістики, реклами та видавничої справи – запрошувати на зустріч абітурієнтів. От і цього разу 27 березня 2021 року відбувся День відкритих дверей, щоправда, в онлайн-форматі на платформі Zoom. У зустрічі взяли участь декан факультету Олена Андріївна Іванова, заступник декана з навчальної роботи Інна Валеріївна Лакомська, старші викладачі Сергій Володимирович Азєєв та Аліна Олегівна Червінчук.

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи Одеського національного університету імені І. І. Мечникова оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Права людини в медіа: від розуміння до змін»

До участі у конкурсі запрошуються студенти І, ІІ, ІІІ та ІV курсів факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І.І. Мечникова, які створюють власний

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти

Осінь по-карпатськи

Карпати – багата культурна історія, збирання ягід та грибів, катання на лижах і сноуборді, риболовля, купання в гірських річках і просто естетична насолода краєвидами. Ми