За крок до мрії, або як студенти-другокурсники свою практику проходили 

Студенти 2 курсу факультету журналістики реклами та видавничої справи в межах виробничої практики мали змогу ознайомитися зі специфікою роботи трьох з найпопулярніших редакцій Одеси. Впродовж тижня студенти відвідали редакції: газети «Вечірня Одеса», пресслужби футбольного клубу «Чорноморець», видання «Суспільне Одеса». Ми поспілкувалися зі студентами, щоб дізнатися про їхні враження…

Спочатку, 27 лютого 2024 року, для студентів було організовано екскурсію в редакції газети «Вечірня Одеса». Зустрів студентів — Олег Суслов, головний редактор газети, який радо поділився своїм значним досвідом у журналістській діяльності, розповів і про певні «секрети», а саме про підходи до організації роботи в газеті. Майбутні журналісти мали можливість зазирнути за «лаштунки» редакції, зокрема відвідали музей цієї газети, де мали змогу переглянути архівні матеріали, нагороди та старі випуски. Тут вони побачили і друкарську машинку першого редактора, а пан Олег, побачивши їх зацікавлення, розповів про історію газети. Окрім цього, другокурсники відвідали кабінет верстальниці, тож мали змогу спостерігати за процесом підготовки чергового випуску газети. Приємним бонусом на завершення екскурсії стало те, що кожен зі студентів отримав власний примірник газети від головного редактора.

«Екскурсія мені дуже сподобалась. Була можливість дізнатися про те, як функціонує газетна редакція, наживо побачити роботу колективу над випуском газети», — поділилася Анастасія Яковлева. 

Тиждень практики для студентів був справді насиченим, адже вже наступного дня, 28 лютого 2024 року, група студентів-журналістів завітала до пресслужби футбольного клубу «Чорноморець». Керівник пресслужби, Віталій Хемій, розповів про особливості роботи редакції та розподілу обов’язків, методи підтримки комунікації з аудиторією, принципи роботи в соціальних мережах тощо. Атмосфера під час зустрічі була дійсно невимушеною: студенти з зацікавленням слухали пана Віталія, особливо приклади з його власного досвіду роботи, ставили уточнювальні питання… А наприкінці відвідали  футбольне поле ФК «Чорноморець», де зробили багато спільних фото.

«Ця екскурсія стала цінним досвідом для мене. Я ніколи не була прихильницею футболу. Проте отриманні знання про всі тонкощі внутрішньої роботи пресслужби ФК “Чорноморець” виявилися дуже корисними. Завдяки бесіді з Віталієм Хемієм я усвідомила усі нюанси та виклики у професійному світі спортивної журналістики. Можливо, колись я зацікавлюся й цією сферою журналістики. Поради пана Віталія щодо роботи у пресслужбі також стануть мені у пригоді», — відзначила Яна Лисенко.

І наостанок, 29 лютого 2024 року, група наших студентів вирушила на екскурсію до редакції «Суспільне Одеса». Зустріла їх Олена Голда, кореспондентка та ведуча, випускниця нашого факультету. У межах зустрічі студенти дізналися не тільки про тонкощі роботи регіональної редакції, але й в цілому пізнали специфіку діяльності всієї медіакомпанії Суспільного Мовлення (до речі, яка налічує 24 філії по всій країні), Українського Радіо, що також функціонує в межах редакції.

Студенти з радістю скористалися можливістю та відвідали телевізійну студію «Суспільне Одеса». Крім того, студенти мали змогу відчути себе справжніми телеведучими, познайомившись з роботою суфлера. Також другокурсники наживо спостерігали за процесом запису програми, адже якраз в цей час телеведучі спілкувалися з Генеральним директором української аграрної конфедерації Павлом Ковалем.

«Екскурсія до редакції “Суспільне Одеса” — це незабутній досвід, який дозволяє познайомитися з роботою телевізійної та радіо сфери.  Ми мали змогу побачити, як створюються новини, та спробувати на себе роль ведучих, прочитавши текст з допомогою суфлера. Та познайомились з чудовими фахівцями, які поділилися своїм досвідом  роботи», — розповіла Дарина Кайсіна.

Вікторія Яслик,
пресслужба факультету

Поділитися:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram