Аналітика

#Знайомимо з творчими роботами студентів: репортаж про виставу «Скрипаль на даху»

Кажуть, що вода камінь точить… «А як це стосується журналістики?», — подумаєте ви. Насправді лише систематична робота з текстом гарантуватиме розуміння жанрології та навіть допоможе відшліфувати власний журналістський стиль. Тож студенти 1 курсу під час вивчення дисципліни «Журналістський фах: жанрологія (інформаційні жанри)» (лекторка — Аліна Червінчук) у вигляді підсумкового завдання готували власні репортажі.
Розпочнемо знайомство з творчими доробками наших студентів-першокурсників з матеріалу Єлизавети Шипіциної про виставу «Скрипаль на даху».

Читати далі »

Не тільки новини, а й сценарії для кіно!

Написання історій є важливою навичкою для будь-якого медійника, особливо в сучасних реаліях швидкого споживання контенту. Якраз у межах дисципліни «Сценарна робота» студенти-журналісти вчаться писати власні цікаві та захопливі історії.

Читати далі »

#Знайомимо з творчими роботами студентів: Культурна спадщина та ідентичність як зв’язок через покоління

Від початку повномасштабного вторгнення росії в Україну проблема наявності пам’ятників, присвячених російським діячам, стала гострою темою для обговорення в суспільстві. Лєнін, Пушкін, Толстой чи Катерина II — лише мала частина історичних  постатей, чиї пам’ятні споруди продовжують «прикрашати» українські міста й села. Але чи є їм місце в наших населених пунктах? Олександра Гоцуляк, студентка 2 курсу факультету журналістики, реклами та видавничої справи, розкрила цю проблему в своїй курсовій роботі на тему «Бути чи не бути пам’ятникам російським діячам в українських містах?». 

Читати далі »

#Знайомимо з творчими роботами студентів: Воєнна реальність: як впоратися з постійною небезпекою

Правила життя в умовах окупованого міста, виклики, що спіткали мешканців прифронтового населеного пункту і перетворили їхню буденність на справжні тортури, — усе це розкрила Юлія Унгурян, студентка 2 курсу факультету журналістики реклами та видавничої справи, в межах своєї курсової роботи на тему «Повітряні тривоги, російські ракети, «шахіди»…»: про правила життя в умовах воєнної реальності».

Читати далі »

#Знайомимо з творчими роботами студентів: Відновлення історичної справедливості або втрата культурної спадщини?

Маріна Філіпова, студентка 2 курсу факультету журналістики, реклами та видавничої справи, дослідила цю проблему у своїй курсовій роботі «Декомунізація архітектурних пам’яток в Одесі». Під час написання матеріалів їй вдалося виявити, які декомунізаційні процеси щодо архітектурних пам’яток відбувалися з початку незалежності України та що змінилося з початком повномасштабного вторгнення, розкрити під новим кутом зору подальшу долю архітектурних пам’яток, які є спадщиною радянського мистецтва, та проаналізувати публікації українських видань, аби з’ясувати, як ЗМІ висвітлюють проблеми декомунізації архітектурних пам’яток в Одесі під час війни.

Читати далі »

#ОНУвидці за кордоном: на шляху до нового

Збільшення досвіду та вмінь постає як фундамент для розвитку кожного професіонала. Наш університет дає можливість студентам долучатися до іноземних проєктів. Здобувачі вчаться працювати в міжкультурному середовищі, комунікувати з людьми інших країн, знаходити компроміси в складних ситуаціях. Академічна мобільність створює платформу для розвитку майбутніх журналістів у міжнародній системі, адже за допомогою неї студенти розширюють свій кругозір, навички та мережі знайомств. Не побоялася перевірити особисті здібності та виявити свій потенціал студентка 2 курсу факультету журналістики, реклами та видавничої справи — Дар’я Маслєнкова, яка поділилася власною історією.

Читати далі »

#Експертна_думка: Політична проблематика: як висвітлювати в ЗМІ

Політика і журналістика є двома важливими галузями, які мають великий вплив на суспільство. Вони мають багато точок перетину. Журналістика виконує важливу роль у репрезентації політичних подій, аналізі політичних процесів та формуванні громадської думки про політичні рішення та їхні наслідки. Ми вирішили дізнатися, як шукати інфоприводи, обирати експертів та висвітлювати політичні теми?

Читати далі »

#Виробнича практика: Час можливостей: як підтримують українських журналістів в умовах війни

Для журналістів, які працюють в умовах воєн і воєнних конфліктів, доступ до знань і ресурсів може стати справжнім викликом. В умовах повномасштабної війни в Україні, журналісти опиняються на передовій боротьби за правду і часто стикаються з небезпекою у своїй роботі. Однак, незважаючи на це, існують різні програми та гранти, призначені для підтримки журналістів, які працюють в умовах війни/воєнного конфлікту, а також курси та навчальні програми для підвищення кваліфікації. У цьому матеріалі ми розглянемо можливості, які доступні для журналістів, що працюють в умовах війни.

Читати далі »

#Виробнича_практика: (Не)звичайні рекомендації для майбутніх журналістів

Давайте честно. Журналісти. До журналістів завжди ставляться упереджено. Навіть ненавидять представників нашої професії. Чому так? Причини можуть бути різні. З якими журналістами би спілкувалися люди та що в них людей дратує — це розповімо вам ми.

Читати далі »

#Виробнича_практика: Навчання в поміч: як журналістська освіта допомагає у створенні власних проєктів

Започаткувати свій Ютуб-канал, розвивати блог в Інстаграмі або канал у Телеграмі — справи не з простих, хоч і здаються такими на перший погляд. Знайомство з усіма тонкощами створення власного контенту може налякати й зупинити, але тільки не наших студентів. Опанувавши найрізноманітніші навички під час навчання на факультеті, вони приходять до своїх проєктів уже з розумінням того, як це працює. Тож ми розпитали в них, як журналістська освіта допомагає у виготовленні власного контенту і як їм вдається поєднувати роботу для себе та навчання.

Читати далі »