Журфак-інформ

#Знайомимо з творчими роботами студентів: аналітична стаття про інклюзивну освіту в українських школах

У межах дисципліни «Журналістський фах: жанрологія (аналітичні жанри)» студенти 2 курсу у вигляді підсумкового завдання готували власні аналітичні статті.
Розпочнемо знайомство з творчими доробками наших студентів-другокурсників з матеріалу Анни Філанюк про інклюзивну освіту в українських школах.

Читати далі »

#Експертна_думка: Пропаганда в медіапросторі: як розпізнати та захистити себе

Одним з найпотужніших способів впливу на суспільство є пропаганда… Пресслужба факультету вирішила розібратися у цьому питанні, з’ясувати, у чому полягає суть феномену пропаганди, а також як захистити себе від її впливу, тому поспілкувалася з Оленою Івановою, деканом факультету журналістики, реклами та видавничої справи, професором, медіаекспертом.

Читати далі »

#Що_подивитися: фільми ПРО та ДЛЯ журналістів

Перегляд фільмів — це не лише спосіб відірватися від буденності та поринути з головою в інші світи або історії. Часом, перегляд фільмів дозволяє нам більше повно дослідити якусь професію, і журналістика — не виняток. До уваги читачів та читачок — добірка фільмів, що змушують по новому, більш натхненно поглянути на професію журналіста та дослідити її з багатьох сторін.

Читати далі »

Вибіркові дисципліни: запорука професіоналізму майбутнього медійника

Вибіркові дисципліни мають велике значення для здобувачів освіти, оскільки вони дозволяють їм розширити свої знання та навички у цікавій для них галузі. Ми поспілкуватися зі студентами 4 курсу факультету журналістики, реклами та видавничої справи, аби дізнатися, що саме вони обрали цьогоріч. До обговорення доєднались і викладачі, які розповіли про важливість та специфіку викладання кожної з дисциплін.

Читати далі »

Студенти та викладачі відвідали захід щодо гендерної проблематики та протидії дискримінації

Студенти 1-2 курсів та викладачі факультету долучилися до панельної дискусії на тему «Гендерно чутливий медіа-простір. Роль ЗМІ в забезпеченні рівних прав та протидії дискримінацій статей», що відбулася 7 грудня 2023 року за сприяння громадської організації «Десяте квітня». Однією зі спікерок стала Олена Іванова, декан нашого факультету, професор. 

Читати далі »

На факультеті відбулася щорічна звітна викладацька конференція

Цьогоріч звітна конференція викладацького складу факультету журналістики, реклами та видавничої справи відбулася 23 листопада в режимі офлайн. Викладачі підготували доповіді на теми, які відображали їх власні професійні та наукові орієнтири. Захід модерували Олена Іванова, декан факультету, професор, та Алла Коваленко, заступниця декана з наукової роботи, доцент.

Читати далі »

Сергій Азєєв: «…робота на телебаченні й радіо — мистецтво, яке вимагає практики та експериментування…»

За останні роки медіаландшафт дуже змінився завдяки технологічному прогресу та зростанню доступу до інтернет-ресурсів, тож однією з головних тенденцій стала цифровізація. Раніше телебачення та радіо підтримували переважно аналогові формати, але зараз цифрові технології  — загальновідомі й все більше використовуються ЗМІ. Це дозволяє телекомпаніям і радіостанціям ефективніше передавати та створювати контент, а глядачам та слухачам — отримувати доступ до більшої кількості каналів та програм…Якими ж тоді навичками має володіти сучасний працівник радіо й телебачення? Та які тенденції сьогодення сприятимуть розвитку цих фахових галузей?  До Дня працівників радіо, телебачення та зв’язку пресслужба факультету поспілкувалася з Сергієм Азєєвим, старшим викладачем кафедри нових медіа та медіадизайну, щоб дізнатися про його професійний досвід та з’ясувати окреслені питання.

Читати далі »

#Експертна_думка: Як підготуватися до публічного виступу?

Публічний виступ — один з найкращих способів донесення інформації до аудиторії. І хоча для багатьох виступи на публіці є стресовими ситуаціями, яких хочеться уникати за будь-яких обставин, так чи інакше, кожен студент проходить через важливий у своєму житті публічний виступ — захист дипломної роботи. Вона потребує не тільки часу для написання, але й вдалого представлення.
Представники пресслужби факультету поспілкувалися зі Станіславом Ковальським, завідувачем кафедри журналістики, реклами та медіакомунікацій, аби з’ясувати, яким чином потрібно готуватися до публічних виступів.

Читати далі »

«Україна змінила ЄС»: огляд іноземних ЗМІ

У жовтні сторінки міжнародних ЗМІ захопили новини з Ізраїлю та Сектора Гази. Ця війна суттєво змістила увагу з російсько-української. Однак не для всіх. Іноземні видання продовжують слідкувати за ситуацією в Україні та готувати матеріали про перебіг воєнних дій і життя цивільних, а також аналізувати, що робити далі і як повномасштабне вторгнення росії в Україну змінило світ. Що саме писали закордонні медіа про Україну у жовтні? Розповідаємо в нашому огляді.

Читати далі »

Вибіркові дисципліни: як студенти розширюють горизонти

Самостійний вибір дисципліни дає студентам можливість адаптувати свою освіту під власні інтереси та професійні цілі. Вибіркові предмети допомагають студентам розширювати свій академічний спектр та отримувати глибше розуміння конкретних областей, які їх цікавлять. Ми поспілкувалися зі студентами 3 курсу факультету журналістики, реклами та видавничої справи, щоб дізнатися, на що вони орієнтувались при виборі конкретних дисциплін та як набуті знання та навички  допоможуть у майбутній кар’єрі. Додатково, більш детально з’ясували у викладачів про особливості тих дисциплін, які вони викладають. 

Читати далі »