Аналітика

Не тільки пишуть, а ще й знімають

Факультет журналістики, реклами та видавничої справи на початку навчального року «запустив» YouTube-канал. Команда каналу тільки-но розпочала свою роботу і наразі сумлінно готується до втілення медійних проєктів, тому ми вирішили поспілкуватися з керівником лабораторії кросмедійних технологій Сергієм Володимировичем Азєєвим, аби дізнатися про першочергові плани…

Читати далі »

#Експертна_думка: Журналіст в «екстремальних» умовах: як не порушувати стандарти та продукувати якісний контент?

У цьому матеріалі ми поділимось із вами порадами щодо того, які саме професійні навички повинен опанувати журналіст, щоб бути готовим до роботи в екстремальних умовах.

Читати далі »

Студентська практика в умовах карантину

Традиційно, шостий навчальний семестр кожного студента факультету журналістики, реклами та видавничої справи розпочинається з навчально-виробничої практики. Про результативність та особливість  періоду практики в цьому році 

Читати далі »

#Експертна_думка: ЖУРНАЛІСТ ТА КОНФЛІКТИ: ЯК ПРАВИЛЬНО ВИСВІТЛЮВАТИ

Попри активне впровадження ідей щодо соціальної рівності та «миру у всьому світі», суспільство досі не може віднайти універсальний інструмент, який допомагає відновлювати справедливість, уникати чвар, незгод та конфліктів. Перед журналістами постає важливе питання: яким чином забезпечувати об’єктивне висвітлення протиріч, що стосуються публічних осіб, різноманітних спільнот та держав… Відповідь на нього нам допоможе знайти кандидат соціологічних наук, доцент кафедри журналістики, реклами та медіакомунікацій Дар’я Олегівна Виставкіна.

Читати далі »

#Експертна_думка: КРОСМЕДІЙНІСТЬ ЯК НОВИЙ КРОК У ЖУРНАЛІСТИЦІ

Багатьох майбутніх журналістів (а, подекуди, вже й практикуючих) хвилює питання: як протриматися журналістам в сучасну епоху, якщо тепер існує так багато альтернативних методів отримання будь-якої інформації? Розібратися з цим допоможе старший викладач кафедри нових медіа та медіадизайну Сергій Володимирович Азєєв. Він розповість, що важливо для сучасних журналістів, до чого тут кросмедійність та як застосовувати ці знання на практиці.

Читати далі »

#Експертна_думка: «Мобільність» відеомонтажу – запорука успіху

У цьому матеріалі ми поділимось із вами порадами щодо того, як сучасному журналістові все встигати – інформацію збирати та ще й монтувати. А допоможе нам у цьому розібратись та поділиться досвідом – Олена Миколаївна Орлова, старший викладач кафедри нових медіа та медіадизайну.

Читати далі »

#Експертна_думка: ЧАС БУТИ КРЕАТИВНИМ!: ПРО ТВОРЧІ, ОРИГІНАЛЬНІ, СМІЛИВІ ІДЕЇ…

У цьому матеріалі ми поділимось із вами ексклюзивною інформацією про те, що має найбільшу цінність для сучасного журналіста… І це – креативність! А допоможе нам у цьому розібратись та поділиться порадами– Олена Андріївна Іванова, декан факультету журналістики, реклами та видавничої справи, доктор наук із соціальних комунікацій, професор, професор кафедри журналістики, реклами та медіакомунікацій.

Читати далі »

Що цікавить майбутніх журналістів: тематичний спектр студентських редакцій

Студентські редакції факультету журналістики, реклами та видавничої справи впродовж місяця старанно працюють, щоб вразити своїх читачів. Цілих чотири тижні кипить кропітка робота: студенти обирають теми для власних матеріалів, шукають джерела інформації, героїв, працюють над дизайном та верcткою номера. Які ж теми цього разу потрапили у фокус уваги наших студентів та що цікавого ми знайшли на сторінках видань?

Читати далі »

Студентські газети – результат колективної роботи майбутніх журналістів

На факультеті журналістики, реклами та видавничої справи викладають дисципліну, що направлена на відточення студентами практичних навичок володіння словом, – журналістську майстерність. На цих заняттях студенти працюють у редакціях, яких на сьогодні налічується 18, і готують до випуску власні газетні видання. Таким чином студенти не просто відшліфовують свої вміння – готувати до публікації журналістські матеріали, але й разом з керівниками повністю відтворюють повноцінну роботу редакцій.

Читати далі »